maanantai 14. heinäkuuta 2014

Osa 5. Rad Romance

Tulen varmasti menettämään lukijoita tämän ja tulevien osien takia, mutta teenkin tätä tarinaa vain siksi, että haluan ja koska se on hauskaa. Jos olet homofoobinen ihminen, jätä lukematta. 
Jätkillä pysyy kyllä pöksyt jalassa (ainakin kuvissa) koko ajan, mutta paljasta pintaa kyllä näkyy.


Ja vielä vastauksia edellisen osan kommentteihin:
Pisara, kiitos kommentistasi. Leon on tarkoituksella hieman kusipäinen hahmo. En spoilaa mitään tämän tarkemmin, mutta Neelaa tullaan vielä näkemään jonkin verran tarinassa.
Anonyymi, kiitos kehuista! Ne saavat aina hyvälle tuulelle. 
Tyllerö, hienoa että pidät, tervetuloa lukemaan. On aina hienoa kuulla, että tekee edes jotain oikein. :)


”… Ja sitten sain tietää, että Neela oli todella raskaana. En tiedä, olisinko tehnyt toisin jos olisin tiennyt. Hän kuitenkin päätyi aborttiin”, kerron hieman vaivaantuneena. Sain itseni kuulostamaan totaaliselta kusipäältä.

”Kiitos kun kerroit mulle”, Jacques sanoo. Kun näen hänen hymyilevän, omille kasvoillenikin hiipii hymy. 




Sitten tunnen, kuinka Jacquesin käsi hipaisee olkapäätäni ja olen pompata pystyyn. Jacquesin kasvoilla on hellä hymy ja hän vetää minua lähemmäs itseään.

”Hei, hei hetkinen”, sanon ja vaikka en yritäkään tapella vastaan, en myöskään myötää häntä. 


Jacques kietoo kätensä olkapäälleni ja minä päätän, että hitot, minä teen niin kuin haluan, en niin kuin on oikein. Ja se mitä haluan, on se, mitä Jacques minulle sanoitta ehdottaa. Vaikka hän ei sanokaan mitään, tiedän syynkin, miksi hän tekee näin. Hän haluaa minun piristyvän. 


Kun hän kumartuu lähemmäs minua, minä saan kuiskattua jotakin järjetöntä, jotakin, mitä kukaan fiksu ihminen ei sanoisi tässä vaiheessa: ”Mä en ole homo.”

Jacques naurahtaa päin kasvojani. ”Tiedän.”


Hän on niin lähellä, että tunnen hänen lämpönsä.

”Mä en välitä siitä, mikä sä olet, kunhan nyt vaan piristyt vähän”, Jacques sanoo ja minä odotan jännittyneenä, että hän tekisi seuraavan siirtonsa.


Minä itse teen seuraavan liikkeen ja tulen lähemmäs häntä, niin että nenämme koskettavat toisiaan. Minä henkäisen hädin tuskin kuuluvasti.


Sitten meidän huulemme kohtaavat ja minä unohdan ylpeyteni ja sen, että minun ei luultavasti pitäisi tehdä tätä sellaisen ihmisen kanssa, jonka olen tuntenut niin vähän aikaa. Vitut minä siitä, kun hetken unohdus kaikesta muusta on minun käsieni ulottuvilla.


Jacques nousee seisaalleen ja ottaa paitansa pois päältään. Minäkin nousen ylös, sillä en halua vielä päästää häntä menemään, haluan vielä hänen läheisyyttään. Minä tarvitsen sitä kuin ilmaa, jota hengitän.


Hänellä on haastava ilme kasvoillaan, kuin hän viestisi, että hän haluaisi nähdä, miten pitkälle olisin valmis menemään. Minä osaan vain tuijottaa hänen silmiään ja miettiä sitä, miten pehmeä hänen ihonsa on.


Pian hän auttaa minulta paidan pois ja meidän paljaat ylävartalomme kohtaavat. 


Ei tarvita puhetta, ei sanoja, kun hän kurottautuu suutelemaan minua uudelleen.


Me kompuroimme kiinni toisissamme sängylle, potkimme kengät pois ja hän naurahtaa kun kiroan vaimeasti kun hän koskettaa minun ihoani. 


Hänen katseessaan on tiettyä hellyyttä, kun hän katsoo minuun ja minä tiedän, että katson häneen samaan tapaan, haluavasti. 


Hän tarttuu käteeni ja vie toisen kätensä niskani taakse, vetääkseen minua lähemmäs. Kolmas suudelma on jo niin kiihkeä, että on vain ihme, että meillä on vielä vaatteita päällä. Minä haluan häntä, vaikka en yleensä edes pidä miehiä puoleensavetävinä. 


Jacques kumartuu ylleni ja kaataa minut selälleen sängylle.

”Haluatko sä tätä varmasti?” hän kysyy ja minä kykenen vain nyökkäämään kiivaasti. 


Minä vedän häntä itseeni päin ja tunnen, miten hän antaa periksi. Kun hän kumartuu ylleni, minä ymmärrän. Ymmärrän viimein, miksi minä siedän hänen seuraansa paremmin kuin kenenkään muun seuraa.


En kuitenkaan sano mitään, en nyt kun olen pääsemässä näin lähelle häntä. Hän laskee kätensä lanteilleni ja minä huokaan.

____________________________________________________________________________


Seksin jälkeen me istumme sylikkäin, hän juttelee minulle ja minä kuuntelen. Hän oli kummallisen häpeissään itsestään kun akti oli ohi ja veti bokserit jalkaansa, joten minä tein samoin.
”Sä olit paras, mitä mulla on pitkään aikaan ollu”, Jacques sanoo, enkä voi kuin vastata, että hän on minulle ainoa kuukausiin. En edes muista, miltä muut ennen häntä tuntuivat.


Vaikka ulkona on valoisaa, hän haukottelee ja me yhteisestä päätöksestä päätämme ruveta nukkumaan. Hän käpertyy aivan minuun kiinni ja asettaa kätensä lepäämään minun vatsani päälle. 


Minä puristan käsiäni rintaani vasten ja yritän vielä pitää ne sanat sisälläni, jotka haluaisin hänelle sanoa. En voi kuitenkaan mitään vielä kertoa, sillä hiljainen tuhina paljastaa Jacquesin nukahtaneen.


Kun me makaamme siinä, aivan liikkumatta, voin hetken ajatella, ettei meidän tarvitsisi koskaan nousta.

__________________________________________________________________________


Kun hän herää, minä herään hänen liikkeisiinsä. Me menemme käsi kädessä kylpyhuoneeseen ja minä lasken veden kylpyammeeseen. Aivan kuin kaikki aiemmin koettu läheisyys ei olisi tarpeeksi, sillä me istumme kylpyammeessa toisissamme kiinni, otsat vastakkain.


Me emme puhu mitään, enkä minä halua olla se, joka hiljaisuuden rikkoo ensimmäiseksi. Tyydyn vain tuijottelemaan hänen silmiään, jotka tuijottavat minuun takaisin.

___________________________________________________________________________ 


Me istumme telkkarin ääressä, katsellen jotakin, jossa ei tunnu olevan mitään järkeä. Asiaa ei auta yhtään se, että ohjelma on puhuttu espanjaksi ja tekstitykset tulevat puoli minuuttia jäljessä. Minä pidän siitä, että me istumme lähekkäin, ilman typerää tarvetta puhua. Hän lainasi taas minun vaatteitani, mutta en jaksa valittaa siitä. 


Sitten me suutelemme jälleen. Tunnen oloni vastarakastuneeksi teiniksi, joka ei saa kumppanistaan käsiään irti. 


Kun me irtaudumme toisistamme, minä jään katsomaan Jacquesia kummallisen hämmennyksen vallassa.

”Tää tulee nyt ihan puskan takaa, mutta mä taidan rakastaa sua”, sanon ja näen samankaltaisen hämmennyksen Jacquesin silmissä.


Sitten hämmennys vaihtuu pelkoon. ”Rakastat? Mutta…”


”Mä rakastan sua, enkä haluu ikinä päästää sua pois”, sanon ääni vakaana ja pidän vielä hänestä kiinni.


”Et oo vittu tosissas”, hän sanoo ja riistäytyy irti syleilystäni. En ehdi edes mitään sanoa, kun hän jo kävelee ulos asunnosta.

2 kommenttia:

  1. Arvelin tämän vielä tulevan! Heti siitä lähtien kun Jacques saapui katolle Leon vierelle ja "pelasti" tämän. En tosin ollut edellisen osan jälkeen aivan varma tästä tapahtumasta, enkä aavistanut sen tulevan nyt :D Siinä osasit yllättää.

    Mutta tämän osan jälkeen sait vain uuden lukijan ;) Tai no olen jo seurannut tarinaasi alusta saakka, mutta nyt oli oikea hetki kommentoida ;) Homoerotiikka voittaa minut aina puolelleen :'D

    Tykkään älyttömästi kuvistasi ja ne ovat hyvin toteutettuja. Muutamia kuvia on, joissa simit poseeraavat hieman luonnottomasti tai näyttävät muuten vähän hassuilta kuten tämän osan 12. kuva. Tai sitten se vain kertoo sen kuinka he kompuroivat siellä sängyssä xD

    Tekstisi on luettavaa ja tälläisessä tarinassa kiroilu ja puhekieli toimii loistavasti!

    Leon on persoonana mielenkiintoinen, vaikka onkin hieman kusipää. Jacques taas on jäänyt hieman salaperäiseksi ja omasta mielestä hiukan tylsäksi D: Kyllä hänestä varmasti luonnetta löytyy ja toivottavasti saamme kuulla hänestä lisää, vaikka Leon tunnustikin tälle rakkauta hiukan liian aikasin xD

    Mutta lisään blogisi ehdottomasti omaan blogiluetteloon ja jään odottelemaan uutta osaa ;)

    VastaaPoista
  2. Höh, miten en koskaan kommentoinutkaan edellistä osaa o_o No, luin senkin, vaikka kommentin jättäminen unohtuikin. Ja tässä sitä ollaan nyt, myöhässä mutta ollaan kuitenkin!

    Toi on se ainoa oikea asenne (8 Jos ei tarinaa kirjoita itselleen vaan lukijoille niin eipä siitä sitten mitään tule :D Enkä oikeastaan usko tuohon lukijoiden menettämiseen. Tai ainahan jostain löytyy pari kukkahattutätiä jotka vetää joka asiasta herneet nenään mutta suurimmaksi osaksi ihmisiä tuskin hetkauttaa, ei me olla missään keskiajalla :D Ja varoittelithan säkin rajumman puoleisesta sisällöstä jo etukäteen, joten kukaan ei voi syyttää kuin itseään jos ei tykkää c:
    En tietenkään voi puhua muiden puolesta mutta mun omasta mielestäni tämän tarinan mielenkiintoisuus vaan kasvaa kun osia tulee lisää ja tapahtumat kulkee eteenpäin, vaikka alusta asti olin jo koukussa :D Tämä stoori erottuu massasta ja se on ehdottomasti hyvä asia, vaikkakin täntyyppisiä tarinoita kaipailen ehdottomasti lisääkin! :D

    Arvasin kans jotain tän sorttista, mutta Nymerian tapaan ajankohta yllätti minutkin! :D Leonin tunnustus löi tosin kyllä ihan ällikällä o_o Se tuntuu jotenkin sellaselta persoonalta, että en olisi yhtään osannut odottaa noin nopeaa rakastumista - tai ainakaan sen myöntämistä. Erittäin mielenkiintoinen käänne, etenkin Jacquesin reaktion huomioon ottaen. Veikkaanpa, että sillä on itselläänkin takanaan jotain mielenkiintoista menneisyttä, minkä takia se pelästyi Leonin sanoja. Tai sitten se ei vaan halunnut siitä kehittyvän mitään, mutta epäilen silti ensimmäistä vaihtoehtoa! :D Tietysti itse kukin varmaan järkyttyisi jos joku heti tunkisi rakkautta kehiin kun vasta ollaan tutustuttu :D

    Ääääh, tykkään tänkin osan kuvista ihan älyttömästi, nam! Taitavia kuvakulmia ja nautinnollisia yksityiskohtia (8 Ja sitten sun posejen käyttö. Vaikka sanoisin mitä niin en voisi ylistää sitä tarpeeksi :D Kaikki on vaan jotenkin ah, niin luontevan ja oikean näköistä! :3

    Ja sitten on tietysti se teksti, koko tarinan varsinainen pointti - ja sun kohdallasi ainainen täydellisyys :D Tiedän, että jokainen kommenttini on täynnä ylistystä ja ihailua, mutta sun kaltaisen lahjakkaan kirjoittajan ollessa kyseessä en voi sille mitään, en kykene hillitsemään itseäni D: Kaikki on vaan niin bueno. Näinkin lyhyessä ajassa 1-2-3 Jump! on raivannut itselleen paikan yhtenä lempitarinoistani :D

    Lupaa mulle, että vaikka mihin päätyisit, niin et ikinä lakkaa kirjoittamasta ♥__♥ Sun teksti on oikeasti jotain liian upeaa luettavaa, ja therefore et saa heittää lahjojasi hukkaan! x(

    VastaaPoista